top of page

Glad Påsk!

  • Grästorp Energi
  • 4 apr. 2023
  • 1 min läsning

Konstigt egentligen. Om det det vankas långledighet så är det helt plötsligt väldigt mycket som skall förberedas för att man sen skall kunna ta det lite lugnt. Ägg skall läggas, kokas, målas och skalas (i nämnd ordning). Ris ska inte kokas men kläs, hucklen strykas och icke minst; påskharar ska lockas fram. Sammantaget gör det att vi stänger kontoret kl 12 på Skärtorsdagen, och öppnar åter först på tisdag den 11 april.


Från oss alla till er alla; en riktigt Glad Påsk!



 
 
 

Senaste inlägg

Visa alla
Se upp 2!

Vi har fått samtal från en kund som säger sig blivit uppringd av någon som utger att representera Grästorp Energi, och att kunden i fråga har rätt till återbetalning av pengar. Det enda kunden behöver

 
 
 
Se upp!

Vi har blivit uppmärksammade på att det har går/gått omkring två personer och knackat dörr och uppgett att de kommer från Tele2. Enligt dem så skall Tele2 ta över bredbandet i Grästorp, och med anledn

 
 
 

Kommentarer


bottom of page