Se upp 2!
- Grästorp Energi
- för 1 dag sedan
- 1 min läsning
Vi har fått samtal från en kund som säger sig blivit uppringd av någon som utger att representera Grästorp Energi, och att kunden i fråga har rätt till återbetalning av pengar. Det enda kunden behöver göra att lämna sina betalningsuppgifter så kommer pengarna att sättas in det aktuella kontot. Vi vill understryka att det är inte ett samtal som kommer från oss, och ber er vara väldigt restriktiva med att lämna ut uppgifter.



Kommentarer