top of page

Se upp 2!

  • Grästorp Energi
  • för 1 dag sedan
  • 1 min läsning

Vi har fått samtal från en kund som säger sig blivit uppringd av någon som utger att representera Grästorp Energi, och att kunden i fråga har rätt till återbetalning av pengar. Det enda kunden behöver göra att lämna sina betalningsuppgifter så kommer pengarna att sättas in det aktuella kontot. Vi vill understryka att det är inte ett samtal som kommer från oss, och ber er vara väldigt restriktiva med att lämna ut uppgifter.

 
 
 

Senaste inlägg

Visa alla
Se upp!

Vi har blivit uppmärksammade på att det har går/gått omkring två personer och knackat dörr och uppgett att de kommer från Tele2. Enligt dem så skall Tele2 ta över bredbandet i Grästorp, och med anledn

 
 
 

Kommentarer


bottom of page