Se upp!
- Grästorp Energi
- för 2 dagar sedan
- 1 min läsning
Vi har blivit uppmärksammade på att det har går/gått omkring två personer och knackat dörr och uppgett att de kommer från Tele2. Enligt dem så skall Tele2 ta över bredbandet i Grästorp, och med anledning av detta säger de sig ha ett mycket förmånligt erbjudande. De erbjuder sig att komma in för att diskutera erbjudandet, men vår rekommendation är att inte släppa in dem om ni inte är absolut säkra på att de är ute i ett seriöst ärende. Vad ett ev. erbjudande från dem består av vet vi inte, men vi vet att Tele2 inte kommer att ta över bredbandet i Grästorp. Var vaksamma och hör gärna av er till oss om ni råkar ut för något liknande. Vi har kontaktat Tele2 och bett dem undersöka saken.



Kommentarer