top of page

Åskoväder natten till torsdag 13 juni

  • Grästorp Energi
  • 13 juni 2019
  • 1 min läsning

Vi har i natt drabbats av ett rejält åskoväder som slog ut överliggande nät vilket i sin tur gjorde att hela vårt nät under en kort stund låg nere. Alla skall nu ha fått sin elleverans åter. Som en följd av åskovädret ligger dessvärre fiberanslutningen nere för ett litet antal kunder inne i samhället. Felsökning pågår och förhoppningsvis är felet avhjälpt inom kort.

 
 
 

Senaste inlägg

Visa alla
Se upp!

Vi har blivit uppmärksammade på att det har går/gått omkring två personer och knackat dörr och uppgett att de kommer från Tele2. Enligt dem så skall Tele2 ta över bredbandet i Grästorp, och med anledn

 
 
 

Kommentarer


bottom of page