top of page

Sommartider 2021

  • Grästorp Energi
  • 3 juni 2021
  • 1 min läsning

Vi går in sommarläge, och våra öppettider kommer att vara som följer; Vecka 23-28 samt 32-33 stänger växeln 15.00 på fredagar. Vecka 29 & 31 är kontoret öppet mellan 08.30-12.00 samt 13.00 till 14.00. Vecka 30 är kontoret semesterstängt. Observera att inga administrativa ärenden utförs under stängningsveckan (v. 30), så vill du t.ex. anmäla flyttning så gör det i god tid. Journumret för akuta fel på elleveransen är öppet precis som vanligt. Vi vill passa på att önska alla en riktigt skön sommar!




 
 
 

Senaste inlägg

Visa alla
Se upp 2!

Vi har fått samtal från en kund som säger sig blivit uppringd av någon som utger att representera Grästorp Energi, och att kunden i fråga har rätt till återbetalning av pengar. Det enda kunden behöver

 
 
 
Se upp!

Vi har blivit uppmärksammade på att det har går/gått omkring två personer och knackat dörr och uppgett att de kommer från Tele2. Enligt dem så skall Tele2 ta över bredbandet i Grästorp, och med anledn

 
 
 

Kommentarer


bottom of page