top of page

Resultat kundundersökning 2022

  • Grästorp Energi
  • 28 apr. 2022
  • 1 min läsning

Vi vill först och främst tacka för de fina ord och omdömen vi har fått i årets kundundersökning. Vi behåller i princip den höga nivå vi hade i förra undersökningen 2020, och det trots att det har varit en ovanligt turbulent energimarknad det senaste halvåret.

Ni kunder uppskattar särskilt vår tillgänglighet, lokala prägel och att våra montörer snabbt åtgärdar problem som kan uppstå med elnätet. Det finns förbättringspotential, framförallt när det gäller vår hemsida, avisering vid avbrott och information vid akuta problem med elleveransen. Vi tar med oss detta i vårt fortsatta arbete för att se om vi kan göra det annorlunda/bättre.

Återigen, tack så mycket för fina omdömen, vi sträcker på oss, och försöker förbättra oss ytterligare. /Vi som arbetar på Grästorp Energi



 
 
 

Senaste inlägg

Visa alla
Se upp 2!

Vi har fått samtal från en kund som säger sig blivit uppringd av någon som utger att representera Grästorp Energi, och att kunden i fråga har rätt till återbetalning av pengar. Det enda kunden behöver

 
 
 
Se upp!

Vi har blivit uppmärksammade på att det har går/gått omkring två personer och knackat dörr och uppgett att de kommer från Tele2. Enligt dem så skall Tele2 ta över bredbandet i Grästorp, och med anledn

 
 
 

Kommentarer


bottom of page