top of page

Ny laddstolpe på Lilla Torget

  • Grästorp Energi
  • 31 mars 2023
  • 1 min läsning

Idag har vi satt upp ytterligare en laddstolpe på Lilla Torget i Grästorp. Stolpen är utrustad med 2 stycken uttag på 22 kW vardera, och är ansluten till InCharge-konceptet. Laddning görs via tagg, kort eller app. Mer information om hur du ansluter dig hittar du via denna länk; https://incharge.vattenfall.se/ladda-pa-vagen . Så här glad kan en elhandlare vara när han fått ytterligare en möjlighet att ladda sin bil i Grästorp.


 
 
 

Senaste inlägg

Visa alla
Se upp 2!

Vi har fått samtal från en kund som säger sig blivit uppringd av någon som utger att representera Grästorp Energi, och att kunden i fråga har rätt till återbetalning av pengar. Det enda kunden behöver

 
 
 
Se upp!

Vi har blivit uppmärksammade på att det har går/gått omkring två personer och knackat dörr och uppgett att de kommer från Tele2. Enligt dem så skall Tele2 ta över bredbandet i Grästorp, och med anledn

 
 
 

Kommentarer


bottom of page