top of page

Installation av nya mätare fram till 2025

  • Grästorp Energi
  • 11 feb. 2020
  • 1 min läsning

Under kommande åren kommer samtliga mätare i vårt område att bytas ut. Detta görs för att möta nya regler och förordningar på elnätsmarknaden. Vi har valt Landis+Gyr som samarbetspartner i detta projekt. Läs mer i denna länk.









I samarbete med













 
 
 

Senaste inlägg

Visa alla
Se upp 2!

Vi har fått samtal från en kund som säger sig blivit uppringd av någon som utger att representera Grästorp Energi, och att kunden i fråga har rätt till återbetalning av pengar. Det enda kunden behöver

 
 
 
Se upp!

Vi har blivit uppmärksammade på att det har går/gått omkring två personer och knackat dörr och uppgett att de kommer från Tele2. Enligt dem så skall Tele2 ta över bredbandet i Grästorp, och med anledn

 
 
 

Kommentarer


bottom of page