top of page

God Jul och Gott Nytt År!

  • Grästorp Energi
  • 19 dec. 2022
  • 1 min läsning

Efter ett synnerligen turbulent el-år så kommer ändå jul och nyår till slut. Det innebär att tomtar skall skummas, fisk skall lutas samt skinkor och paket skall rimmas. Av den anledningen så stänger vi kontoret kl. 12 på fredagen den 23 december.

Mellandagarna håller vi öppet som vanligt, i alla fall tisdag till torsdag. Däremot så stänger vi kontoret kl. 12 på fredagen, vilket hänger i hop med den då ack så nära förestående nyårsaftonen.


Vi på Grästorp Energi vill passa på att önska alla och envar en synnerligen God Jul och ett Gott Nytt År!


 
 
 

Senaste inlägg

Visa alla
Se upp 2!

Vi har fått samtal från en kund som säger sig blivit uppringd av någon som utger att representera Grästorp Energi, och att kunden i fråga har rätt till återbetalning av pengar. Det enda kunden behöver

 
 
 
Se upp!

Vi har blivit uppmärksammade på att det har går/gått omkring två personer och knackat dörr och uppgett att de kommer från Tele2. Enligt dem så skall Tele2 ta över bredbandet i Grästorp, och med anledn

 
 
 

Kommentarer


bottom of page