top of page

Fiberavbrott onsdag 3 juli

  • Grästorp Energi
  • 3 juli 2019
  • 1 min läsning

Vi har för närvarande en avgrävd fiberkanal som påverkar delar av Grästorp. Dessvärre gör felet att det inte går att ringa vår växel. Vi beklagar detta. Reparationsarbete pågår och vi hoppas och tror att allt är uppe och snurrar igen inom kort.

 
 
 

Senaste inlägg

Visa alla
Se upp 2!

Vi har fått samtal från en kund som säger sig blivit uppringd av någon som utger att representera Grästorp Energi, och att kunden i fråga har rätt till återbetalning av pengar. Det enda kunden behöver

 
 
 
Se upp!

Vi har blivit uppmärksammade på att det har går/gått omkring två personer och knackat dörr och uppgett att de kommer från Tele2. Enligt dem så skall Tele2 ta över bredbandet i Grästorp, och med anledn

 
 
 

Kommentarer


bottom of page