top of page

Byte av växel måndag 9 mars

  • Grästorp Energi
  • 9 mars
  • 1 min läsning

Idag måndag (9 mars) stänger vi telefonerna kl. 10 p.g.a. byte av växel. Om allt går enligt plan så är vi mer tillgängliga än någonsin på tisdag. 😀

 
 
 

Senaste inlägg

Visa alla
Se upp 2!

Vi har fått samtal från en kund som säger sig blivit uppringd av någon som utger att representera Grästorp Energi, och att kunden i fråga har rätt till återbetalning av pengar. Det enda kunden behöver

 
 
 
Se upp!

Vi har blivit uppmärksammade på att det har går/gått omkring två personer och knackat dörr och uppgett att de kommer från Tele2. Enligt dem så skall Tele2 ta över bredbandet i Grästorp, och med anledn

 
 
 

Kommentarer


bottom of page