top of page

Biogastankstationen för närvarande ur funktion

  • Grästorp Energi
  • 22 nov. 2021
  • 1 min läsning

Vi har råkat ut för ett kompressorhaveri i biogastankstationen.

Renovering av kompressorn är ett arbete som inte kan göras på plats men företaget som servar oss med detta räknar med att stationen ska vara i drift igen på torsdag eftermiddag (25/11).


Ber om överseende med det inträffade.


Grästorp Energi AB

 
 
 

Senaste inlägg

Visa alla
Se upp 2!

Vi har fått samtal från en kund som säger sig blivit uppringd av någon som utger att representera Grästorp Energi, och att kunden i fråga har rätt till återbetalning av pengar. Det enda kunden behöver

 
 
 
Se upp!

Vi har blivit uppmärksammade på att det har går/gått omkring två personer och knackat dörr och uppgett att de kommer från Tele2. Enligt dem så skall Tele2 ta över bredbandet i Grästorp, och med anledn

 
 
 

Kommentarer


bottom of page