top of page

Avbrott i Flakeberg tisdag 30 januari

  • Grästorp Energi
  • 30 jan. 2024
  • 1 min läsning

Vi har för närvarande ett avbrott i Flakeberg. Montörer är på väg för att åtgärda felet.


Edit 16.10: Nu skall felet vara åtgärdat, och alla berörda kunder skall ha fått sin elleverans åter.


 
 
 

Senaste inlägg

Visa alla
Se upp 2!

Vi har fått samtal från en kund som säger sig blivit uppringd av någon som utger att representera Grästorp Energi, och att kunden i fråga har rätt till återbetalning av pengar. Det enda kunden behöver

 
 
 
Se upp!

Vi har blivit uppmärksammade på att det har går/gått omkring två personer och knackat dörr och uppgett att de kommer från Tele2. Enligt dem så skall Tele2 ta över bredbandet i Grästorp, och med anledn

 
 
 

Kommentarer


bottom of page