Vi måste dessvärre göra en akut reparation. Det gäller området kring Håle ut mot Slädene. Arbetet startar vid kl. 10 och beräknas ta högst en halvtimma.
Vi har fått samtal från en kund som säger sig blivit uppringd av någon som utger att representera Grästorp Energi, och att kunden i fråga har rätt till återbetalning av pengar. Det enda kunden behöver
Vi har blivit uppmärksammade på att det har går/gått omkring två personer och knackat dörr och uppgett att de kommer från Tele2. Enligt dem så skall Tele2 ta över bredbandet i Grästorp, och med anledn
Kommentarer