top of page
Sök
  • Grästorp Energi

Resultat kundundersökning 2022

Vi vill först och främst tacka för de fina ord och omdömen vi har fått i årets kundundersökning. Vi behåller i princip den höga nivå vi hade i förra undersökningen 2020, och det trots att det har varit en ovanligt turbulent energimarknad det senaste halvåret.

Ni kunder uppskattar särskilt vår tillgänglighet, lokala prägel och att våra montörer snabbt åtgärdar problem som kan uppstå med elnätet. Det finns förbättringspotential, framförallt när det gäller vår hemsida, avisering vid avbrott och information vid akuta problem med elleveransen. Vi tar med oss detta i vårt fortsatta arbete för att se om vi kan göra det annorlunda/bättre.

Återigen, tack så mycket för fina omdömen, vi sträcker på oss, och försöker förbättra oss ytterligare. /Vi som arbetar på Grästorp Energi



22 visningar0 kommentarer

Senaste inlägg

Visa alla

Dagens planerade avbrott som skulle varit färdigt till kl. 15 har tyvärr dragit ut på tiden, vilket innebär att berörda kunder dessvärre inte kommer att ha elleveransen åter förrän närmare kl. 16. Vi

Vi har blivit uppmärksammade på att några av våra kunder har blivit kontaktad på telefon av någon som påstår sig att ringa på uppdrag av oss. Vi vill bestämt ta avstånd från dessa samtal, vi har inte

Åskvädret som drog förbi för en stund sedan innebar att en del kunder blivit av med elleveransen. Det gäller kunder i Flakeberg, Hyringa, Håle och Sparlösa. Våra montörer är i detta nu ute och felsöke

bottom of page