top of page

Installation av nya mätare fram till 2025

  • Grästorp Energi
  • 11 feb. 2020
  • 1 min läsning

Under kommande åren kommer samtliga mätare i vårt område att bytas ut. Detta görs för att möta nya regler och förordningar på elnätsmarknaden. Vi har valt Landis+Gyr som samarbetspartner i detta projekt. Läs mer i denna länk.









I samarbete med













 
 
 

Senaste inlägg

Visa alla
Avbrott Sparlösa 13 mars

Vi har för närvarande ett avbrott i elleveransen för några av våra kunder i området kring Sparlösa. Felsökning pågår och vi hoppas felet är avhjälpt inom kort.

 
 
 

Kommentarer


bottom of page