KLAGOMÅLSHANTERING

Klagomålshantering

Om vi inte kommer överens.

Vårt mål är alltid att ha nöjda kunder, men i bland så lyckas vi inte fullt ut. Har vi gjort något fel i vår hantering av ditt ärende?

Om du inte är nöjd med vår hantering av ditt ärende skall du i första hand vända dig till vår kundtjänst. Det kan du göra via telefon, mejl, brev eller  besök.

Kommer ni gemensamt inte fram till någon lösning så kan du vända dig till vår vd, Mats R Andersson. Gärna skriftligt via mejl eller brev, men telefon går också bra.

Våra ord. öppettider är;

Måndag-Fredag kl. 8.30-16.00, 

Lunchstängt kl. 12.00-13.00

Adress
Plogvägen 5
467 30 Grästorp

Telefon: 0514-105 25

E-post: kundtjanst@grastorpenergi.se

Det går också bra att använda kontaktformulär på denna hemsida. Du hittar det under fliken ”KONTAKT” eller genom att klicka på knappen nederst på denna sida.

Svensk Energi har sammanställt ett informationsblad om dina rättigheter som kund.
Du hittar dokumentet här: konsumentes-rattigheter-kap11-ellagen-2016.

Du kan även vända dig till konsumentvägledaren i den kommun du tillhör.

Länkar till mer information:

Detta är en gemensam sida för Grästorp Energi ek för (elnät) och Grästorp Energi AB (elhandel).

Vi använder cookies för att tillhandahålla de tjänster och funktioner som erbjuds på vår hemsida, och för att ge våra användare en bra upplevelse. LÄS MER