Klagomålshantering

Om vi inte kommer överens.

Vårt mål är alltid att ha nöjda kunder, men i bland så lyckas vi inte fullt ut. Har vi gjort något fel i vår hantering av ditt ärende?

Om du inte är nöjd med vår hantering av ditt ärende skall du i första hand vända dig till vår kundtjänst. Det kan du göra via telefon, mejl, brev eller  besök.

Kommer ni gemensamt inte fram till någon lösning så kan du vända dig till vår vd, Mats R Andersson. Gärna skriftligt via mejl eller brev, men telefon går också bra.

Våra ord. öppettider är;

Måndag-Fredag kl. 9.00-16.00, 

Lunchstängt kl. 12.00-13.00
 

Besöksadress
Järnvägsgatan 20
467 22 Grästorp

Postadress
Box 100
467 22 Grästorp

Telefon: 0514-105 25
Fax: 0514-519 71

E-post: kundtjanst@grastorpenergi.se

Det går också bra att använda kontaktformulär på denna hemsida. Du hittar det under fliken “Kontakt”.

Svensk Energi har sammanställt ett informationsblad om dina rättigheter som kund.
Du hittar dokumentet här: konsumentes-rattigheter-kap11-ellagen-2016.

Mer information om dina rättigheter som kund kan du få via följande länkar;

Konsumenternas energimarknadsbyrå: http://www.energimarknadsbyran.se/

Energimarknadsinspektionen: http://www.ei.se/

Allmänna reklamationsnämnden: http://www.arn.se/

Du kan även vända dig till konsumentvägledaren i den kommun du tillhör.

 

Comments are closed.